Այս մթերքներից ձեր կազմվածքը երբեք չի տուժի և կմնա անթերի

223

Որքան էլ դժվար ք համեղ ուտեստներից հրաժարվելը, ֆիտնես ծրագերը բոլորը պնդում են, որ գեղեցիկ կազմվածքի համար պետք է սնվել մեծ մասամբ բուսական ծագման մթերքով: Բայց այդ դեպքում ևս հարկավոր է սնվել ճիշտ մթերքով: Տվյալ դեպքերում փորձեք մեծացնել այս մթերքների կիրառումը:

Կաղամբ.այն պարունակում է օրգանիզմին անհրաժեշտ վիտամիններ և 33 կալորիա: Բրոկոլլի. մի մեծ բաժակ քամած բրոկոլլին կլինի 31 կալորիա: Ծաղկակաղամբ. մեկ բաժինը միանգամից կհագեցնի քաղցը: Թուրինջ. սա ամենահայտնի դիետիկ մթերքն է, որի տարօրինակ, բայց յուրահատուկ համը կհագեցնի քաղցը և կօգնի նիհարել: Վարունգ. ընդամենը 45 կալորիա և ջրի մեծ պարունակություն, որի կեղևը հատկապես օգտաակար է:

Շամպինյոն. այս սունկը ունի ցածր կալորիականություն, բայց միանգամից հագեցնում է: Ելակ. այն հարուստ է կալիումով և բավականին շատ վիտամին C պարունակում: Սմբուկ. այս բանջարեղենը կարելի է ուտել բազմատեսակ պատրաստված ձևերով: Այն ունի շատ ցածր կալորիալանություն և շատ լավ հագեցնում է:

nor-info